Ons boek is gepubliceerd: ‘De Staatsgreep van de Klant’ - Newcom Research
Newcom Research

Het laatste nieuws en de laatste onderzoeksresultaten

Ons boek is gepubliceerd: ‘De Staatsgreep van de Klant’


Er verandert van alles buiten de grenzen van je organisatie. Het vertrouwen gaat al jaren omlaag. De ontwikkelingen van tools en technologieën gaat ongelooflijk snel en ondertussen ontstaan er telkens nieuwe verdienmodellen in jouw branche.

Wat moet je doen om bij te blijven? Hoe kun je de principes van succesvolle organisaties toepassen? Dit boek geeft je inzicht in de wijze waarop je de klant extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe je een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van als eindpunt. En wat dat uiteindelijk kan opleveren. Dat het veel is kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijg je handvatten waarmee je direct aan de slag kunt.

Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer toepassen, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen. De toepassingen in dit boek zullen er voor zorgen dat de levensader van jouw organisatie, de connectie met je klant, toekomstbestendig is en blijft.

Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam, schreef onder andere over ons boek het volgende:

`Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap voor goud kan gaan.´ 

Het boek is nu op diverse website te bestellen bij bijvoorbeeld Bruna, Managementboek en/of MijnManagementboek.nl



Ga terug

Met onze klanten werken aan oplossingen

 

Onze vestigingen

  • Enschede
    Hengelosestraat 221
    7521 AC Enschede
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

  • Amsterdam
    Herengracht 564
    1017 CH Amsterdam
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

Nieuwsbrief

Vul het onderstaande formulier in en meld u aan voor de nieuwsbrief.