Newcom Research

Sitemap

Sitemap


Recente artikelen

Gezondheidszorg Monitor 2017: Zachte waarden, harde gevolgen

Ziekenhuizen laten een verbetering zien als het gaat om imago en waardering. Toch blijven de scores voor ‘behandelen’ ruim hoger dan de scores voor ‘betrekken’. Hieruit volgt dat de klant vaak nog altijd niet centraal staat. 

Lees artikel | Door | 14-03-'17

Klantgerichtheid vergroten belangrijkste prioriteit

Beslissers hebben de klantgerichtheid vergroten wederom als belangrijkste prioriteit bestempeld. Meer aandacht aan innovatie is sterk gestegen. Vorig jaar stond deze nog op plaats 5, nu op plaats 2. 

Lees artikel | Door drs. Neil van der Veer | 15-02-'17

Bekijk alle artikelen

Met onze klanten werken aan oplossingen

 

Onze vestigingen

  • Enschede
    Hengelosestraat 221
    7521 AC Enschede
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

  • Amsterdam
    Herengracht 564
    1017 CH Amsterdam
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

Nieuwsbrief

Vul het onderstaande formulier in en meld u aan voor de nieuwsbrief.