Newcom research

Succesvolle organisaties kennen en begrijpen de klant écht

Newcom brengt u in contact met uw doelgroep!

Wij geloven dat succesvolle organisaties in nauw contact staan met hun doelgroep. Dit betekent dat succesvolle organisaties de doelgroep écht kennen en begrijpen. Organisaties bieden de doelgroep niet altijd wat er op de plank ligt, maar helpen in het keuzeproces. Dit betekent dat organisaties bestaande werkwijzen en denkkaders moeten durven loslaten als dat nodig is. Alleen dan zijn organisaties in staat de beste klantervaring te geven.

Om strategische keuzes te kunnen maken heeft u feitelijke, heldere en betrouwbare kennis nodig over uw organisatie, uw markt en uw doelgroep. Samen met u gaan we dan ook graag het gesprek aan over de te volgen koers. Wij hechten zeer veel waarde aan de bruikbaarheid en toepasbaarheid van ons onderzoek en advies. Onze bevindingen zijn daarom altijd vergezeld door conclusies en aanbevelingen voor gerichte en concrete verbeterpunten ten aanzien van uw strategische keuzes. Newcom is een onafhankelijk onderzoeksbureau dat organisaties met full-service marktonderzoek inzicht geeft in hoe zij optimaal kunnen aansluiten bij de wensen van de doelgroep. Denk  aan klanttevredenheidsonderzoek, positioneringsonderzoek, panelonderzoek, concepttesting, maar ook aan workshops, trainingen en lezingen. In overleg selecteren we de meest toepasselijke methode van onderzoek

Newcom heeft daarnaast twee innovatieve tools ontwikkeld waarmee u zelf nog beter in contact kunt staan met uw doelgroep door zelf de dialoog aan te gaan met uw doelgroep.

Wij stellen u extreem centraal, zodat u úw doelgroep extreem centraal kunt blijven stellen en u de toegevoegde waarde kan blijven leveren aan uw doelgroep.

Recente artikelen

Gezondheidszorg Monitor 2017: Zachte waarden, harde gevolgen

Ziekenhuizen laten een verbetering zien als het gaat om imago en waardering. Toch blijven de scores voor ‘behandelen’ ruim hoger dan de scores voor ‘betrekken’. Hieruit volgt dat de klant vaak nog altijd niet centraal staat. 

Lees artikel | Door | 14-03-'17

Klantgerichtheid vergroten belangrijkste prioriteit

Beslissers hebben de klantgerichtheid vergroten wederom als belangrijkste prioriteit bestempeld. Meer aandacht aan innovatie is sterk gestegen. Vorig jaar stond deze nog op plaats 5, nu op plaats 2. 

Lees artikel | Door drs. Neil van der Veer | 15-02-'17

Bekijk alle artikelen

Met onze klanten werken aan oplossingen

 

Onze vestigingen

  • Enschede
    Hengelosestraat 221
    7521 AC Enschede
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

  • Amsterdam
    Herengracht 564
    1017 CH Amsterdam
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

Nieuwsbrief

Vul het onderstaande formulier in en meld u aan voor de nieuwsbrief.