Door: drs. N. van der Veer

Er verandert van alles buiten de grenzen van je organisatie. Het vertrouwen gaat al jaren omlaag. De ontwikkelingen van tools en technologieën gaat ongelooflijk snel en ondertussen ontstaan er telkens nieuwe verdienmodellen in jouw branche.

Wat moet je doen om bij te blijven? Hoe kun je de principes van succesvolle organisaties toepassen? Dit boek geeft je inzicht in de wijze waarop je de klant extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe je een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van als eindpunt. En wat dat uiteindelijk kan opleveren. Dat het veel is kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijg je handvatten waarmee je direct aan de slag kunt.

Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer toepassen, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen. De toepassingen in dit boek zullen er voor zorgen dat de levensader van jouw organisatie, de connectie met je klant, toekomstbestendig is en blijft.

Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam, schreef onder andere over ons boek het volgende:

`Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap voor goud kan gaan.´ 

Het boek is nu op diverse website te bestellen bij bijvoorbeeld Bruna, Managementboek en/of MijnManagementboek.nl