Newcom Research

Sitemap

Sitemap

Recente artikelen

De Newcom Vervoersmonitor: NPS openbaar vervoer licht negatief

Onderzoeken in het openbaar vervoer focussen zich – in belangrijke mate – op het meten van de klanttevredenheid. Deze stijgt de laatste jaren gestaag, om in 2018 op een 7,7 uit te komen.

Lees artikel | Door drs. Gijs Jan Visser | 30-07-'19

Klantgerichtheid in de zorg: benchmarks op diverse niveaus

Newcom komt met PREM-benchmarkdata.
Met diverse benchmarks op diverse niveaus helpt Newcom zorginstellingen bij het vergroten van de klantgerichtheid.

Lees artikel | Door drs. H. Hoekstra | 10-07-'19

Met onze klanten werken aan oplossingen

 

Onze vestigingen

  • Enschede
    Hengelosestraat 221
    7521 AC Enschede
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

  • Amsterdam
    Herengracht 564
    1017 CH Amsterdam
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

Nieuwsbrief