Social media onderzoek 2021
Het Nationale Social Media onderzoek van Newcom is begin 2021 voor het elfde jaar op rij gehouden. Het grootste onderzoek van Nederland naar het gebruik van Social Media is inmiddels een begrip.
Succesvolle organisaties kennen en begrijpen de klant écht
Wij geloven dat succesvolle organisaties in nauw contact staan met hun doelgroep. Dit betekent dat succesvolle organisaties de doelgroep écht kennen en begrijpen. Organisaties bieden de doelgroep niet altijd wat er op de plank ligt, maar helpen in het keuzeproces. Dit betekent dat organisaties bestaande werkwijzen en denkkaders moeten durven loslaten als dat nodig is. Alleen dan zijn organisaties in staat de beste klantervaring te geven.
Om strategische keuzes te kunnen maken heeft u feitelijke, heldere en betrouwbare kennis nodig over uw organisatie, uw markt en uw doelgroep. Samen met u gaan we dan ook graag het gesprek aan over de te volgen koers. Wij hechten zeer veel waarde aan de bruikbaarheid en toepasbaarheid van ons onderzoek en advies. Onze bevindingen zijn daarom altijd vergezeld door conclusies en aanbevelingen voor gerichte en concrete verbeterpunten ten aanzien van uw strategische keuzes. Newcom is een onafhankelijk onderzoeksbureau dat organisaties met full-service marktonderzoek inzicht geeft in hoe zij optimaal kunnen aansluiten bij de wensen van de doelgroep. Denk aan klanttevredenheidsonderzoek, positioneringsonderzoek, panelonderzoek, concepttesting, maar ook aan workshops, trainingen en lezingen. In overleg selecteren we de meest toepasselijke methode van onderzoek.
Newcom heeft daarnaast twee innovatieve tools ontwikkeld waarmee u zelf nog beter in contact kunt staan met uw doelgroep door zelf de dialoog aan te gaan met uw doelgroep.
Wij stellen u extreem centraal, zodat u úw doelgroep extreem centraal kunt blijven stellen en u de toegevoegde waarde kan blijven leveren aan uw doelgroep.
Het Nationale Social Media onderzoek van Newcom is begin 2021 voor het elfde jaar op rij gehouden. Het grootste onderzoek van Nederland naar het gebruik van Social Media is inmiddels een begrip.
Het coronavirus heeft een grote impact op alle werkenden in de sector Zorg en Welzijn, Jeugdzorg en Kinderopvang (WJK).