KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

ONZE OPLOSSING

  • Klanttevredenheidsonderzoek geeft continu inzicht in de tevredenheid van uw klanten.
  • Speel beter in op klantbehoeften.
  • Kort cyclisch meten. Doorlopend bijsturen

Welke vragen worden beantwoord?

  • Welke verwachtingen heeft de klant bij uw producten, diensten, processen en over u als leverancier?
  • Hoe tevreden zijn uw klanten over uw producten, diensten, processen en over u als leverancier?
  • Welke verbeteringen zijn er noodzakelijk om beter te presenteren in de ogen van uw klanten en dus de klanttevredenheid te verhogen?
  • Waarom kiest uw klant voor u en niet voor de concurrent?
  • Op welke criteria wordt u beoordeeld door uw klanten?

Wanneer is de klantervaring optimaal?

De optimale klantervaring wordt bereikt als een organisatie in staat is met haar producten en processen de klantverwachting te overtreffen. Soms wordt de klantverwachting geformuleerd puur op basis van aannames binnen de organisatie zelf (gevoel, intuïtie, vermoedens). Klanttevredenheidsonderzoek

Goed om mee te beginnen, maar er ontstaat een onvermijdelijke kloof tussen klantverwachting en –ervaring (en dus ontevreden klanten) als verwachtingen over het hoofd worden gezien of verkeerd geïnterpreteerd.

Klanttevredenheidsonderzoek nieuwe stijl: OpinieZuil

OpinieZuil combineert klantonderzoek met marketing op een leuke en aantrekkelijke wijze. Via OpinieZuil wordt de klanttevredenheid gemeten op een tablet in een zuil direct na de klantervaring. Bijvoorbeeld direct na het afrekenen bij een kassa. In zeer korte vragenlijsten krijgt u real-time klantoordelen. Iedere dag verbeteren is hiermee mogelijk. De resultaten zijn dan ook direct interactief weergegeven per meetlocatie in een actuele benchmark.

Na het klanttevredenheidsonderzoek

Het onderzoek geeft vaak nieuwe inspiratie en ideeën om uw klanten nog beter te bedienen. Maar soms zijn vanuit de resultaten ook meer drastische maatregelen nodig. Handelen naar de resultaten is best lastig. Newcom helpt u keuzes te maken middels een inspirerende workshop. U kunt meedoen aan onze periodieke klantenarena of we stellen – samen met u en op basis van het onderzoek – een workshop op maat op.

GEVALIDEERD

Maatwerk mogelijk

PRAKTISCH INZICHT

Gericht sturen

ONDERLING BENCHMARKEN

Leer van anderen

DE KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK AANPAK

Het klanttevredenheidsonderzoek is ontwikkeld door Newcom en volledig gevalideerd. Profiteer hier nu van.

Klant Tevredenheidsonderzoek
  • Continu inzicht in de tevredenheid van uw klanten.
  • Speel beter in op klantbehoeften.
  • Kort cyclisch meten. Doorlopend bijsturen.
CONTACT
INFORMATIEPAKKET
Klant Tevredenheidsonderzoek
  • Uw gewaardeerde klanten.
  • Uw doelgroep wordt ondervraagd via een online vragenlijst eventueel gecombineerd met andere kwantitatieve en kwalitatieve methoden.
CONTACT
INFORMATIEPAKKET
Klant Tevredenheidsonderzoek
  • Gevalideerde vragenlijst waarin alle elementen die bepalend zijn voor tevredenheid, loyaliteit en retentie geborgd zijn.
  • Uiteraard inclusief NPS.
  • En worden ook diverse achtergronden uitgevraagd en naar geanalyseeerd.
  • We maken het onderzoek op maat voor uw organisatie.
  • Bestel ons informatiepakket om inzage te krijgen in de exacte onderzoeksapecten.
CONTACT
INFORMATIEPAKKET
Klant Tevredenheidsonderzoek
  • Krijg de juiste sturingsinformatie om uw klanten nog beter te kunnen blijven bedienen. Doorlopend.
  • Ontvang een uitgebreide analyse op alle onderzoeksaspecten in een uitgebreide rapportage.
  • Vergelijking met Benchmark.
  • Vergelijking eerdere metingen (indien uitgevoerd).
  • Persoonlijke presentatie en duiding van de resultaten.
CONTACT
INFORMATIEPAKKET

IK WIL DEZE OPLOSSING

Direct beginnen

MEER WETEN

Stuur mij meer informatie

UW VOORDELEN

Profiteer van een gevalideerde en bewezen oplossing.

  • Inzicht in uw klanten

  • Onderling benchmarken

  • Gevalideerd

  • Bewezen

  • Ruimte voor eigen vragen
  • Onafhankelijk uitgevoerd

  • Gerichte duiding

  • Inzicht in trends en ontwikkelingen
  • Heldere rapportages

  • Voor en door de sector ontwikkeld

Klant Tevredenheidsonderzoek