AZW-onderzoek: Impact coronavirus op arbeidsmarkt Zorg en Welzijn
Het coronavirus heeft een grote impact op alle werkenden in de sector Zorg en Welzijn, Jeugdzorg en Kinderopvang (WJK).
Klanttevredenheidsonderzoek: de basis voor tevreden klanten!
De optimale klantervaring wordt bereikt als een organisatie in staat is met haar producten en processen de klantverwachting te overtreffen. Soms wordt de klantverwachting geformuleerd puur op basis van aannames binnen de organisatie zelf (gevoel, intuïtie, vermoedens). Goed om mee te beginnen, maar er ontstaat een onvermijdelijke kloof tussen klantverwachting en –ervaring (en dus ontevreden klanten) als verwachtingen over het hoofd worden gezien of verkeerd geïnterpreteerd.
OpinieZuil combineert klantonderzoek met marketing op een leuke en aantrekkelijke wijze. Via OpinieZuil wordt de klanttevredenheid gemeten op een tablet in een zuil direct na de klantervaring. Bijvoorbeeld direct na het afrekenen bij een kassa. In zeer korte vragenlijsten krijgt u real-time klantoordelen! Iedere dag verbeteren is hiermee mogelijk. De resultaten zijn dan ook direct interactief weergegeven per meetlocatie in een actuele benchmark. Lees hier meer over de Opiniezuil.
Het onderzoek geeft vaak nieuwe inspiratie en ideeën om uw klanten nog beter te bedienen. Maar soms zijn vanuit de resultaten ook meer drastische maatregelen nodig. Handelen naar de resultaten is best lastig! Newcom helpt u keuzes te maken middels een inspirerende workshop. U kunt meedoen aan onze periodieke klantenarena of we stellen – samen met u en op basis van het onderzoek – een workshop op maat op.
Het coronavirus heeft een grote impact op alle werkenden in de sector Zorg en Welzijn, Jeugdzorg en Kinderopvang (WJK).
Het Antoni van Leeuwenhoek (AVL), Newcom en ZorgkaartNederland hebben een goed werkende methode ontwikkeld voor het ophalen van patiëntwaarderingen.