Niets zo veranderlijk - bijna continu - als het aantal aantal inwoners, arbeidsplaatsen en toeristen in Nederland. Bijna niets zo groeiend ook als onze (technologische) vervoersmogelijkheden

MAAS (mobility as a service), meer (e)-fietsgebruik, meer gebruik van openbaar vervoer en meer vervoer van pakketjes zijn daar duidelijke voorbeelden van. Ontwikkelingen te over kortom die een continue uitdaging vormen voor onze bereikbaarheid, leefkwaliteit en duurzaamheid.
Ontwikkelingen waar vervoerders actief op inspelen. Door te focussen op kwaliteit. Door verschillende vormen van mobiliteit op diverse plekken te faciliteren. En door in nauw contact te staan met hun reizigers.

Newcom werkt al ruim 10 jaar voor diverse grote vervoerders

Aan de hand van zowel maatwerk- als standaardoplossingen, zoals de KlantervaringsMonitor en de ReisinformatieMonitor. Bovendien zijn we initiator van longitudinale studies zoals de VervoersMonitor en zijn we nauw betrokken bij de ontwikkeling van de KetenKwaliteitsIndex.

Het mag dus duidelijk zijn dat Newcom alle ervaring en expertise in huis heeft om de mobiliteitssector, om vervoerders en kennisinstellingen op het gebied van mobiliteit te (blijven) voeden met inzichten over (potentiële) reizigers.

Newcom is onder anderen betrokken bij de volgende studies:

  • KetenKwaliteitsindex
  • VervoersMonitor