Customer Journey Onderzoek leert u optimaal inspelen op uw doelgroep

Er bestaat geen gemiddelde klant of gemiddelde relatie. Ieder contact dat u heeft wenst op een eigen en unieke manier behandeld en benaderd te worden. Om optimaal in te spelen op de klantreis van uw contacten is Customer Journey Onderzoek van grote waarde. Laat uw contacten een unieke reis ervaren, door deze perfect af te stemmen op ieder stapje in de klantreis. 

Welke vragen worden beantwoord?

  • Wie zijn uw klanten nu echt?
  • Welke behoeften en verwachtingen hebben zij in de afzonderlijke stadia van de diverse klantreizen?
  • Hoe speelt u optimaal in op de doelen per fase per klantsegment?
  • Waar liggen kansen en bedreigingen in de Customer Journey?
  • Welke deeldoelgroepen zijn er te onderscheiden om op te sturen? (op basis van o.a. analyses op (intentioneel) gedrag en achtergrond variabelen en/of door het koppelen van de onderzoeksresultaten met uw eigen klant-databases indien beschikbaar).
  • Ieder onderzoek wordt uiteraard op maat gemaakt naar gelang uw unieke situatie.

Na het onderzoek

Het onderzoek geeft vaak nieuwe inspiratie en ideeën om uw klanten nog beter te bedienen. Soms zijn vanuit de resultaten ook meer drastische maatregelen nodig. Handelen naar de resultaten is best lastig. Newcom helpt u keuzes te maken middels een inspirerende workshop. U kunt meedoen aan onze periodieke klantenarena of we stellen – samen met u en op basis van het onderzoek – een workshop op maat op.

Uw onderzoeksdoel bepaalt de methode

We helpen u de juiste methode in te zetten.

Onafhankelijk onderzoek

Zelf onderzoek doen