Door: drs. N. van der Veer

Succesvolle organisaties staan in nauw contact met hun klanten. Maar wat beweegt die klant? Wat denkt de klant? Waar ergert hij/zij zich aan? Wat zijn inspirerende voorbeelden? Hoe verder kun je eigenlijk gaan bij klanten betrekken? En vooral ook: hoe kun je het gaan inzetten? Om al deze fundamentele vragen van betrouwbare en bruikbare antwoorden te voorzien heeft Newcom ® het Newcom Intelligence Center opgericht.

Newcom Intelligence Center

Met een actief programma wordt ‘de klant’ binnenste buiten gekeerd. De onderdelen van het programma zijn divers: diverse methodieken (focusgroepen, een online community, kwantitatief onderzoeken), een expert netwerk, diverse seminars en samenwerking met kennispartners en onderwijsinstellingen. Het Newcom Intelligence Center wordt aangejaagd en gefaciliteerd door Newcom.

“De afgelopen jaren is er te weinig aandacht besteedt aan de klant” geeft directeur Neil van der Veer aan. Te veel gericht op de bestaande producten, de kosten en/of een interne focus zijn daar debet aan. En logisch misschien, maar ondertussen heeft ‘de klant’ zich juist steeds verder ontwikkeld. Wij willen het klantgericht denken stimuleren en gaan daar heel ver in. Met de oprichting van het Newcom Intelligence Center maken we klant-denken actief, inspirerend en vooral ook leerzaam. Want daar gaat het uiteindelijk om bij de klant als uitgangspunt in plaats van als eindpunt nemen: echt bereid om het wiel wel opnieuw uit te vinden. Dat gaan we in de komende jaren met heel veel energie en plezier doen!

Wilt u ook betrokken zijn bij het Newcom Intelligence Center?

Neem contact met ons op. We gaan graag met u in dialoog!