De zorgconsument extreem centraal - Newcom Research
Newcom Research

Het laatste nieuws en de laatste onderzoeksresultaten

De zorgconsument extreem centraal

De zorgconsument wordt steeds meer een klant die bewuste keuzes probeert te maken, die aanbieders van zorg vergelijkt en die zijn eigen verzorging en behandeling ter hand wil nemen om zo tot de beste keuzes te komen. Ziekenhuizen die niet voldoen aan het verwachtingspatroon van patiënten, en ziekenhuizen die haar eigen dienstverlening meer centraal stelt dan de patiënt, zullen niet (blijven) floreren.

Succesvolle ziekenhuizen begrijpen dit en handelen daar naar. Zij nemen de patiënt als vertrekpunt. Niet als eindpunt. Om goede aansluiting te vinden bij de zorgconsument is het noodzaak deze te kennen en te begrijpen. Graag geven wij u in de vorm van een whitepaper de voorzet om de aansluiting te verstevigen.

De beschreven trends:

1. Het vertrouwen in ZiekenhuisZorg is nog altijd erg hoog
2. Iedere zorgconsument heeft uniek keuzeproces
3. Zorgconsumenten informeren zich gedegen
4. Mening verwijzer belangrijk, niet heilig meer
5. Reisbereidheid voor ziekenhuiszorg groeit
6. Klantgerichtheid maakt het verschil

Lees alle inzichten in de onderstaande whitepaper.

Download whitepaper Patiënt Extreem Centraal (6,1 MB)

Ga terug

Met onze klanten werken aan oplossingen

 

Onze vestigingen

  • Enschede
    Hengelosestraat 221
    7521 AC Enschede
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

  • Amsterdam
    Herengracht 564
    1017 CH Amsterdam
    T: 088 770 46 00

    Neem contact op

Nieuwsbrief

Vul het onderstaande formulier in en meld u aan voor de nieuwsbrief.