Door: drs. S. Buitinga
Nieuw binnen het dienstenpakket is de OpinieZuil. Hiermee krijgt u direct feedback van uw klanten en/of bezoekers over de klantgerichtheid van uw vestiging.
De OpinieZuil meet ervaringen van klanten tijdens de beleving op iedere locatie. Dus niet achteraf, direct na de ervaring! Er zijn daarmee geen geheugeneffecten. De resultaten zijn in een benchmark per meetlocatie direct inzichtelijk. Dit maakt direct sturen mogelijk.
Hoe werkt het?
Wij kunnen voor u op iedere willekeurige locatie de OpinieZuil plaatsen (tablet in een beveiligde nette zuil). Bijvoorbeeld bij uw ontvangstbalie of de uitgang van uw vestiging. In uw eigen huisstijl wordt het klantoordeel gevraagd. Een onderzoek hoeft maar een minuut te duren en na iedere vragenlijst is een advertentie of film mogelijk.
Voordelen van de OpinieZuil op een rij:
- Onderzoek op locatie;
- Snelle directe bijsturing;
- In uw huisstijl;
- Meting direct na de klant ervaring;
- Ook tonen van advertenties;
- Real-time benchmark inzicht over al uw locaties;
- Snel in te zetten: alles wordt voor u geregeld.
Verschillen OpinieZuil en conventioneel Klanttevredenheidsonderzoek
Als uw organisatie maximaal vat wil hebben op de realtime klantbeleving per vestiging, dan is de OpinieZuil een ultieme methode. Met korte vragenlijsten heeft u direct vat op uw vestigingen en/of locaties. Wilt u meerdere vraagstukken van verdiepende aard, dan is regulier klanttevredenheidsonderzoek juist weer meer geschikt. Uw doelstelling bepaalt welke methode voor u het meest geschikt is. De belangrijkste verschillen tussen de OpinieZuil en regulier klanttevredendheid hebben we in onderstaand figuur uiteengezet.
OpinieZuil
|
Conventioneel klanttevredenheidsonderzoek
|
Wilt u meer weten of een vrijblijvende demonstratie?
Verstuur het contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
{FormBuilder form=’contact-opiniezuil’}