Contactloos onderzoek
Wat is de impact op onderzoek? Hoe kunnen we blijven leren van patiënten, studenten, inwoners, reizigers, lezers en kijkers.
Wat is de impact op onderzoek? Hoe kunnen we blijven leren van patiënten, studenten, inwoners, reizigers, lezers en kijkers.
Meer marktwerking, nieuwe technologieën, nieuwe toetreders en aangepaste spelregels in diverse sectoren zijn er de oorzaak van dat organisaties in een bijna structureel transitieproces zitten.
In 2019 bleek dat de Nederlandse ziekenhuizen een sterk imago hebben en vooral bekend staan als deskundig, gastvrij en betrouwbaar. Hoe zou dat nu zijn?
Auteurs: drs. Hans Hoekstra; drs. Neil van der Veer; drs. Tim Jonker Hoe tevreden zijn werknemers met het werken in Coronatijd en hoe ontwikkelt zich dat ten opzichte van vorig jaar? Welke elementen zijn daarin bepalend? Hoe wordt het thuiswerken ervaren? Newcom onderzocht het in augustus 2020 en oktober 2021. Het werken in crisistijd
In juli 2021 heeft Newcom een onderzoek gedaan naar het gebruik van nieuwe en opkomende social media. Welke opkomende platforms worden op dit moment gebruikt? En met welke frequentie? Wat is het groeipotentieel van de platforms? Benieuwd naar de resultaten? Ook dit jaar kun je het onderzoek weer direct aanvragen. De opkomende social media
Hoe denken en gedragen we ons op het gebied van duurzaamheid? En wat doen we als het gaat om Duurzaamheid & Wonen, -Voeding, -Consumeren, -Mobiliteit, -Vakantie & -Economie? Wat zijn belangrijke segmenten in de samenleving? Duurzaamheid is een actueel thema. Newcom onderzocht de perceptie van burgers op duurzaamheid in een grootschalig onderzoek. Het onderzoek
In tijden van Covid-19 is thuiswerken en -studeren de nieuwe norm op Universiteiten en Hogescholen. Maar hoe voelen de medewerkers zich? En hoe gaat het met de studenten? De hoger onderwijs Impact Monitor geeft antwoorden op de volgende vragen: Huidig beleving Wat is op dit moment de mentale gesteldheid van medewerkers en studenten op
Newcom heeft onderzoek gedaan naar het media gedrag en vertoruwen. Het grootschalige onderzoek laat zien dat bij maar liefst driekwart van de Nederlanders is het mediagedrag veranderd tijdens corona.
In 2019 bleek dat de Nederlandse ziekenhuizen een sterk imago hebben en vooral bekend staan als deskundig, gastvrij en betrouwbaar. Hoe zou dat nu zijn?
In 2019 bleek dat de Nederlandse ziekenhuizen een sterk imago hebben en vooral bekend staan als deskundig, gastvrij en betrouwbaar. Hoe zou dat nu zijn?